5 פעולות שיעזרו להגדיל את המכירות בעסק שלך דרך הדיגיטל

בכל הקשור לפעילות של עסקים בדיגיטל, המגמה היא ברורה: עוד ועוד עסקים מוצאים את עצמם מקימים דפי נחיתה, עושים שימוש בפלטפורמות פרסום, מנהלים רשימות של לידים, ומממשקים את מערכי המכירה והשירות שלהם אל הערוצים הדיגיטליים

מאת: 
זמן קריאה: 02:39 דק'

הגברת המכירות לעסק דרך הדיגיטל

לצד ההזדמנויות הרבות שמציע השיווק בעולם הדיגיטלי לעסקים, מדובר באפיק השקעה שאם לא מנהלים אותו בצורה מקצועית, עלול לגרום לבזבוז מיותר של משאבים, קבלת תוצאות בינוניות, ובעיקר הבעת חוסר שביעות רצון והעדר אמון של בית העסק בפלטפורמות הפרסום הדיגיטליות.

מה עושים? פועלים בצורה מקצועית על מנת לרתום את היתרונות הרבים שמציעה לנו הזירה הדיגיטלית, לצרכים של העסק. מעוניינים לדעת עוד? הנה חמש פעולות פשוטות שתעזורנה לכם למקסם את הביצועים של הקמפיינים השיווקיים בדיגיטל.

1. מקדו את מאמצי השיווק שלכם בקהל היעד הרלוונטי

בכל קמפיין שיווקי מתקיים המתח שבין הרצון להגיע לקהל יעד משמעותי במספרים גדולים, וזאת כדי להגדיל את ההכנסות של הקמפיין השיווקי השיווקי, ובין הרצון להגיע לקהל יעד רלוונטי, אשר סיכויי המרה שלו גדולים הרבה יותר. לא מעטים מן העסקים שנפנים לפרסום בדיגיטל, בוחרים להגדיל ולהרחיב את קהל היעד שלהם, במטרה לשפר את הסיכוי להגדלת המכירות באמצעות הקמפיין.

בפועל, במקרים רבים, מושגת דווקא התוצאה ההפוכה. ככל שקהל היעד רחב יותר, כך גדל הסיכוי שגולשים אשר הצעת הערך שלכם אינה רלוונטית עבורם, יחשפו למודעות שלכם. חלקם יקליקו על מודעות הפרסום ויגרמו לכך שתקציב הפרסום שלכם ינוצל בצורה לא אפקטיבית.

הפתרון במקרה הזה הוא הפוך: מיקוד המודעות השיווקיות שלכם בקהל יעד מוגדר ומפולח היטב, כזה שיגיב בצורה האפקטיבית ביותר למסרים השיווקיים שלכם.

2. שלבו רימרקטינג בקמפיינים השיווקיים שלכם

פעילות שיווק מחדש, כלומר, הצגה מחדש של מודעות הפרסום שלכם במועדים שונים במהלך מחזור חיי מסע הלקוח, הפכה להיות פרקטיקה מקובלת בעולם הפרסום הדיגיטלי. הסיבה לכך, היא שפעילות שיווק מחדש נשענת על העובדה שלעיתים דרוש ללקוח הפוטנציאלי זמן, ומידע נוסף, בטרם יחליט שהוא מעוניין לרכוש מוצר או שירות.

באמצעות שיווק מחדש אנחנו משיגים שתי מטרות עיקריות: הראשונה – לספק ללקוח הפוטנציאלי מידע חשוב נוסף, במנות קטנות, וכחלק מתהליך כולל, אשר יאפשר לו לבצע החלטות מושכלות. השניה – באמצעות מודעות חוזרות המוצגות לאותו לקוח עתידי אנחנו מייצרים תזכורות ללקוח, ומאפשרים לו למקד שוב את תשומת הלב בביצוע הבירורים הנדרשים לו טרום הרכישה.

על פניו, נדמה שרימרקטינג עלול לפגוע במאמצים  השיווקיים של בית העסק, בעיקר מפני שאותו תקציב פרסום מושקע בפחות לקוחות פוטנציאליים. אלא שהשיפור המושג בשיעור ההמרה של הגולשים ללקוחות הופך את השיטה הזאת לאפקטיבית במיוחד.

אם בחרתם לשלב רימרקטינג בקמפיינים השיווקים של העסק, חשוב יהיה שתפעלו לבחינה מדוקדקת של המינון הנדרש: מודעות חוזרות בתדירות גדולה מידי עלולות להניא גולשים מהתקשרות עם בית העסק, ומודעות חוזרות בתדירות נמוכה לא תהיינה אפקטיביות מספיק, ולא תאפשרנה לבית העסק לייצר את התוצאות המצופות.

3. צרו תוכן מבוסס וידאו

מרבית הקמפיינים המנוהלים בערוץ הפייסבוק ובערוץ הקידום הממומן בגוגל הינם קמפיינים טקסטואליים, אשר מובילים גולשים אל עמודי תוכן כתובים. כאשר אלו הם פני הדברים, זהו בדיוק המקום לשלב קמפיינים מבוססי וידאו שייצרו עבור בית העסק שלכם יתרונות משמעותיים בסביבת התחרות בה אתם פועלים.

שימוש בסרטוני וידאו בדיגיטל

וידאו מגביר את מעורבות הגולשים שנחשפים למודעת פרסום. הוא מאפשר לבעל העסק להמחיש בצורה קלה ופשוטה יותר שירות שהוא מספק, הופך את הקשב הנדרש מן הגולש לקשב פסיבי, והוא גם ממצב את בעל העסק כאוטוריטה בתחומו.

מאחר שהפקה של וידאו איכותי דורשת לא מעט זמן ומשאבים – עסקים שבוחרים לשלב וידאו בקמפיינים השיווקיים שלהם נתפסים כברי סמכות בנישה, ומעודדים את קבלת האמון מן הלקוחות הפוטנציאליים.

4. שלבו ביקורות של ממליצים ולקוחות מרוצים

אנשים אשר מתלבטים מול איזה מן המגוון הרחב של בתי עסק כדאי יהיה להם להתקשר, מחפשים פעמים רבות מדדים אובייקטיבים, אשר בהם יוכלו להסתייע. כאשר בית עסק זוכה לכמות גדולה של ביקורות חיוביות וממליצים שנראים אותנטיים, הוא משפר באופן דרמטי את הסיכוי שגולשים יבחרו להתקשר מולו.

חישבו על זה: מה אתם עושים כאשר אתם זקוקים לסיוע של איש מקצוע מיומן במקצוע שבו אין לכם מושג וחצי מושג? בדרך כלל, אחת הפעולות הראשונות שתבצעו תהיה פניה אל מכרים ובני משפחה בבקשה לקבל המלצה על איש מקצוע רלוונטי

גולשים מחפשים באתרי אינטרנט את הסממנים האלו שיוכלו להשפיע על אמון שרוחשים גורמים בלתי תלויים בבית העסק. גם אם אותם גולשים יודעים שכל בית עסק יכול להמציא את ביקורות החיוביות האלו ולשלב אותן באתר, מחקרים שונים מראים כי קיים אפקט חיובי בשילוב של ביקורות כאלו בעמודי האתר השונים. 

5. בנו אסטרטגיית תוכן שתייצר ערך מוסף ללקוחות

כאשר הפערים במחיר של מוצר או שירות אינם כה גדולים, לקוחות מעדיפים להתקשר מול בית עסק שהם מרגישים כי הם חייבים לו. אם תייצרו אסטרטגיית תוכן שתאפשר לכם להטמיע תכנים מועילים ובעלי ערך לקהל הלקוחות שלכם, קהל הלקוחות מצידו לא יאכזב אתכם.

במסגרת אסטרטגיית תוכן כזו הקפידו על תדירות שוטפת של העלאת תכנים, ועסקו במה שמעניין את קהל היעד שלכם: יתרונות של מוצר או שירות מסוים, תפעול של תקלות שונות, השוואות בין מוצרים שונים, מידע אודות גרסה של מוצר מסוים ועוד ועוד.

חבילות הפרסום של B144 מותאמות לבעלי עסקים ובעלי מקצוע הרוצים לשפר את הנוכחות שלהם בדיגיטל ולהגביר את המכירות דרך הדיגיטל. חבילות פרסום בגוגל המותאמות לפי תקציב, חבילות פרסום בפייסבוק המותאמות לפי קהל ועוד מגוון מוצרים ופתרונות פרסום בדיוק לעסקים

לצפייה בחבילות הפרסום בגוגל לחצו כאן >>>

לצפייה בחבילות הפרסום בפייסבוק לחצו כאן >>>

על כותב הכתבה: דניאל זריהן >>>


על כותב הכתבה:

דניאל זריהן

דניאל זריהן הוא מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ויועץ לקידום עסקים באינטרנט. לדניאל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחומי ה-SEO (קידום אורגני) ופרסום בדיגיטל, שבמהלכן קידם באינטרנט מאות עסקים קטנים ובינוניים. B144 החלה בשיתוף פעולה עם דניאל זריהן, במטרה ללמד בעלי עסקים כיצד לקדם את עצמם ברשת.

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן