בעלי עסקים? הסרטון שיעזור לכם עם כל מה שרציתם לדעת על קידום בדיגיטל

מה כולל קמפיין בדיגיטל - והאם יש רק שיטה אחת שתגרום לו להצליח? מקסים אוקונוב, מנהל הדיגיטל של B144, עם כל התשובות

מאת: 
זמן קריאה: 00:47 דק'

זה לא סוד ששנת 2020 היוותה נקודת מפנה בעולם הדיגיטל. ואם עד פרוץ משבר הקורונה היו עסקים שלא חשבו להיכנס לתחום הזה, היום כולם מבינים שזה מאסט. כיום, אין מי שלא מבין שאם לא תתאים את עצמך לסיטואציה המשתנה – תישאר מחוץ למשחק, עם כמות לקוחות נמוכה ועסק שמניב פחות רווחים.

כולם, מהירקן השכונתי ועד למנהלי המותגים המוכרים ביותר, הבינו על בשרם את הצורך לבצע התאמות למציאות המשתנה, בדגש על נוכחות בדיגיטל. גם מי שצירוף המילים "קמפיין בדיגיטל" היה זר לו לחלוטין, צולל כעת למים העמוקים, מנסה להבין כיצד לשרוד בזירה המאתגרת  – ומגבש שיטות שיווק שכנראה יהיו רלוונטיות כאן כדי להישאר גם ביום שאחרי הקורונה. העולם רץ קדימה, ובעלי עסקים חייבים להיות בעניינים.

עסקים רבים הבינו שהם צריכים לעבור לדיגיטל, כדי להישאר רלוונטיים ולהגיע לקהלים חדשים גם בתקופות של סגר מתמשך. אבל ככל שיותר ויותר עסקים נכנסים לתחום השיווק הדיגיטלי, כך התחרות גם הופכת להיות יותר ויותר קשה. אז איך בכל זאת יוצרים קמפיין מוצלח בדיגיטל? במה חשוב להתמקד – ועל מה אפשר לוותר?

לעשות קמפיין בדיגיטל? יש מיליון דרכים…כך תעשו זאת נכון

מקסים אוקונוב, מנהל הדיגיטל של B144, מסביר מה צריך כדי ליצור קמפיין מוצלח בדיגיטל.

צפו בסרטון וקבלו עצות ורעיונות שיעזרו לכם לפרסם את העסק בדיגיטל.

לחבילות הפרסום של B144 לחצו כאן >>

על כותב הכתבה: מקסים אוקונוב >>>


מקסים אוקונוב:

מומחה דיגיטל

מקסים אוקונוב הוא מומחה לשיווק ופרסום בדיגיטל. בעל ניסיון של 10 שנים במשרדי דיגיטל שונים, ובין השאר כיהן כסמנכ"ל דאטה וטכנולוגיה בחברת GO מקבוצת אדלר-חומסקי. בשנתיים וחצי האחרונות מנהל את תחום הדיגיטל ב-144B.

כתבות נוספות בנושא
נוכחות ברשת

 דילוג לתוכן