חם, מתחמם, לוהט: כך תרעננו את המבצעים בחנות הדיגיטלית שלכם בקיץ הקרוב
רוצים להיות ערוכים לקיץ ולהציע ללקוחות את ההטבות השוות ביותר? הרשימה הבאה היא בדיוק מה שאתם צריכים. הוציאו את הלפטופ, מזגו לעצמכם משקה קר ובואו לבחור את המבצע שהכי מתאים לעסק שלכם
עבור חלק מבתי העסק, חודשי הקיץ מאופיינים בירידה מסוימת במכירות. רבים מהקונים שלהם נמצאים בחופשה, מבלים פחות מול המחשב ובהתאמה – עושים פחות קניות באינטרנט. בדיוק בגלל זה, הגיע הזמן לרענן את המבצעים בחנות הדיגיטלית שלכם, ולהציע לקונים מוצרים משתלמים שהם לא יוכלו לסרב להם. יצרנו רשימה מדויקת של רעיונות שיכולים לשדרג ללקוחות את החודשים החמים, ואתם מוזמנים למצוא את זה שתרצו ליישם כבר בתקופה הקרובה:
עברו מ"מבצעים" ל"חגיגת קניות קיצית" – מבצע אחד או שניים לא בהכרח נשמעים כמו סיבה מספקת להיכנס לחנות. באנרים, קאבר פוטו בפייסבוק או פוסט שמעיד על חגיגת מחירים קיצית לעומת זאת, יכולים לפתות לקוחות לבדוק מה התחדש אצלכם.
קררו יום חם עם משלוח חינם – תנו לקונים שלכם אפשרות להתקרר במזגן ולהימנע משיטוטים בין מרכזי קניות, עם הטבה של משלוח חינמי שמוגבלת בזמן. תמיד כיף לגלות שלמחיר המוצר לא נלוות תוספות בדמות דמי משלוח, ולעתים זה עשוי להיות הפוש האחרון שיעודד את הקונה להשלים רכישה.
צרו מארזי מוצרים ש"הולכים" יחד – מארז מוצרים הוא פתרון אטרקטיבי עבור קונים רבים. הוא מאפשר ליהנות מהטבה מסוימת בגין רכישה גדולה, מאפשר להכיר מספר גדול יותר של מוצרים בבת אחת ומהווה פתרון מושלם למתנה עבור אחרים. לרגל הקיץ, תוכלו להציע מארזים חדשים תחת "כותרות" רלוונטיות בהתאם לתחום שבו אתם פועלים. החל מ"פיקניק לפארק" עבור חנויות דיגיטליות של יינות ועד ערכת "הבילוי המושלם עם הקטנטנים" לחנות משחקים לילדים.
הציעו מתנות קיציות למזמינים מעל סכום מסוים – לקוחות תמיד נהנים לקבל מתנות קטנות, אז למה לא להתאים אותן לעונה? בחרו במוצרים שמתאימים לעונה, והוסיפו אותם לסל הקניות של הלקוחות שלכם.
צאו במבצעי "קנו אחד-קבלו את השני בהנחה" על מוצרים לקיץ – באנדלים מעודדים לקוחות לבצע רכישות גדולות במחיר משתלם. עבורכם זו ההזדמנות לקדם את המוצרים שיכולים לשדרג את הקיץ הקרוב, ולכן כדאי להציג מוצרים כאלה ולתזכר את הלקוחות לגביהם.
התחדשו בקטגוריה של מוצרים לקיץ – מדובר בפתרון מצוין לקדם מוצרים ש"מסתתרים" בעמודים האחרונים או להציג מוצרים חדשים שרק עלו לחנות. לקוחות אוהבים להכיר קטגוריות חדשות, והקיץ זו הזדמנות מצוינת לעדכן אותן בחנות שלכם.
צרו קופונים קיציים – במקום להציע הטבות סטנדרטיות ללקוחות חדשים או למצטרפים לרשימות התפוצה שלכם, הפכו אותן ל"הטבות מיוחדות לקיץ", עם שם שיכלול מילות מפתח רלוונטיות לעונה החמה.
צרו כרטיסיית קיץ – אם לקוחות נוטים לחזור אליכם לעתים קרובות, תוכלו להציע "כרטיסיה" שתהיה תקפה עד מועד מסוים לבחירתכם. כך שמי שישלים למשל חמש רכישות עד ספטמבר, יוכל לקבל מכם מתנה שווה או הנחה מיוחדת.
צאו ב"מבצע בהפתעה" – רוצים להציע הטבה משתלמת במיוחד שלא תחזור בזמן הקרוב? הכינו את הלקוחות שלכם מראש, ועדכנו לגביה במייל או באמצעות מדיה החברתית. כדי לאפשר לכולם להיות מוכנים, פרסמו ספירה לאחור בסטורי של העמוד העסקי שלכם. כדי לעשות את זה, לחצו על Stickers ולאחר מכן על Countdown, ועדכנו את התאריך שבו ייחל המבצע. העוקבים יוכלו לבחור לקבל התראה כשהספירה מסתיימת, כדי לדעת שהגיע הזמן לבקר בחנות שלכם.
פנקו את הלקוחות הקבועים – נצלו את ההזדמנות להעריך לקוחות חוזרים, ושלחו להם במייל קוד הנחה או הצעה משתלמת שתקפה במועדים מסוימים במהלך הקיץ ולא פתוחה בפני כולם.
וכמובן, אל תשכחו לעדכן על המבצעים שלכם בעמודים העסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם. הרגלי הקניות של הגולשים אולי יוצאים לחופש בזמן הקיץ, אבל רובם עדיין נמצאים במדיה החברתית. הם מעלים תמונות מהחופשה, מגיבים לחברים ועוקבים אחרי בתי עסק שמפגינים נוכחות. רוצים להגדיל את החשיפה להטבות המשתלמות שאתם מציעים? המקצוענים של B144 ישמחו לעזור עם קמפיין פייסבוק שמתאים גם לתקופת הקיץ, ויאפשר להרחיב את מעגל הקונים הפוטנציאליים שלכם.