כמה חשובה חוות דעת הגולשים?
אפשרו ללקוחות שלכם להגיע להחלטות במהירות רבה יותר. בואו לגלות איך באמצעות חוות דעת הגולשים תוכלו להגדיל מאוד את המכירות שלכם
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
חוות דעת גולשים הופכות יותר ויותר דומיננטיות וחשובות באתרי מכירות.
יתרה מזאת: גם אתרי תוכן נעזרים בחוות דעת של קוראים וגולשים כדי לשפר את התוכן שהם מציעים וכדי להעלות בסופו של דבר את מספר הגולשים באתר.
מחקרים בארה"ב מראים שתשעה מכל עשרה גולשים נעזרים בחוות דעת שמתפרסמות באתרי מכירות. הרוב המכריע שלהם מייחסים לחוות הדעת חשיבות שדומה מאוד להמלצות של חברים או מכרים.
אדם פרידמן, גורו שיווק אמריקאי חשוב, כתב במגזין Inc. ש אנשים אוהבים דעות של אנשים אחרים. גם אם אנשים אלה הם זרים גמורים שהם מעולם לא פגשו, הם עדיין יעריכו יותר את העצה שלהם על פני כל מה שייכתב על ידי חברה באתר שלה.
רוצים להשיג כמה שיותר המלצות על העסק שלכם מלקוחות אמיתיים? בדקו איזו חבילת פרסום מתאימה לכם >>
למה חשוב לנו כל כך לקרוא חוות דעת של אנשים שאנחנו לא מכירים?
כשאנחנו קונים מוצר בחנות אמיתית או פיזית, אנחנו יכולים לבחון את המוצר בעצמנו.
אנחנו יכולים למשש אותו, להרים אותו ולהעריך את איכות ההרכבה והחומרים ממנו הוא עשוי.
אנחנו יכולים אפילו להעריך כמה טוב הוא יתפקד אצלנו בבית.
אבל:
כשאנחנו מבצעים קניה בחנות מקוונת, אנחנו חייבים לסמוך על תיאור המוצר ועל התמונות שלו.
אם לא שמענו עליו מחברים או לא קראנו עליו ביקורת מקצועית ואובייקטיבית, אין לנו שום דרך לדעת אם מה שכתוב עליו אכן נכון או אמיתי.
חוות דעת של גולשים אחרים אנשים כמונו, פשוטים; אנשים שלא שילמו להם מעניקה לנו ביטחון מסוים בקניה שלנו ובכך היא עוזרת לנו להגיע להחלטה.
כדי שחוות דעת גולשים ייתפסו כאותנטיות ולא מבוימות או חלילה שקריות, הקפידו על הכללים הבאים:
השתמשו גם בביקורות פחות טובות, כדי להדגים בפני הלקוחות שלכם שאתם אמיתיים.
השתמשו בביקורות פחות טובות גם כדי לחנך את הלקוחות שלכם, להסביר כיצד מוצר או שרות עובדים
השתמשו בביקורות פחות טובות גם כדי לעשות תיאום ציפיות; הנקודה האחרונה חשובה מאוד, במיוחד בגלל שללקוח אין דרך לבדוק אם המוצר מתאים לו ולצרכיו.
צרו מנגנון פשוט לכתיבת ביקורות: שם וכתובת מייל או פייסבוק. עזבו אתכם מהרשמות לאתר וכל מיני פרוצדורות אחרות.